פירוק והרכבת ארונות בראשון לציון

זקוקים לשירות פירוק והרכבת ארונות בראשון לציון?

מפחדים שיגרם נזק לארון שלכם בזמן העברה?

אצלנו בולדי ארונות תקבלו שירות אדיב ומקצועי!

אתם מוזמנים להתקשר אלי ליועץ חינם והצעת מחיר

ולדי: 050-267-5248

פירוק והרכבת ארונות הזזה מהם השלבים?

ישנם ארונות פשוטים יותר כמו ארונות עם דלתות פתיחה ויש ארונות הזזה שהם קצת יותר מורכבים מבחינת הפירוק והרכבה שלהם בגלל כל העניין של המסילות והמנגנונים. כמו גם הדלתות של הארון בדרך כלל מאוד כבדות ואם אין לכם כל ניסיון עדיף שתעשו זאת ביחד עם מישהו.

כמו כל פירוק והרכבת רהיטים גם בארונות יש תחילה לצלם את הארון שנייה לפני שמתחילים לפרק, זאת כדי לא להסתבך בשלבי ההרכבה (טיפ זה מיועד בעיקר לחסרי הניסיון).

פירוק והרכבה מקצועי של ארונות מסוג הזזה צריך לעשות בשלבים, על ידי סדר מסויים, כדי להצליח במשימה לפניכם כל השלבים מהתחלה ועד סוף.

שלבי פירוק:

  1. תחילה יש למדוד את הארון שאותו אתם רוצים להעביר, לאחר מכן יש למדוד את המקום בו תרצו להרכיב אותו. אם המידות תואמות אפשר לצאת לדרך.
  2. תחילה יש להוציא מהארון את כל המדפים, מוטות תלייה ומגירות וכל דבר נוסף שלא מחובר עם ברגים או מנעולים בתוך הארון.
  3. לאחר זאת יש להוציא את דלתות הזזה, חשוב לזכור שיש לעשות זאת בעדינות יתרה כדי לא לגרום נזק למנגנוני הזזה שבדרך כלל שברירים עד מאוד.
  4. בשלב זה יש לפרק את המסילות בחלק העליון והתחתון של הארון כמו גם את הספוילרים. יש לעשות זאת בעזרת פטיש יחד עם זאת לא להפעיל כוח רב כדי לא לעקם את ספוילר.
  5. לאחר זאת יש לנתק את המזונית מהארון, גם זאת עושים בעזרת פטיש ולאחר מכן יש לזכור להוציא מהמזונית את כל הסיכות/ מסמרים הישנים ולזרוק אותם לפח.
  6. בשלב האחרון של הפירוק יש לנתק את הדפנות מהמדפים הקושרים, זאת עושים בעזרת מברג שטוח/ פיליפס פותחים את המנעולים והחיבור מתנתק.
פירוק והרכבת ארונות בראשון לציון
שלבי הפירוק של הארון

שלבי ההרכבה:

  1. תחילה מחברים את השלד של הארון כלומר את הדפנות ביחד עם המדפים הקושרים. במידה ואתם מרכיבים בשיטת עמידה יש לשמור על שיווי משקל של הארון כדי שהוא לא יקרוס.
  2. לאחר זאת יש להדק בעזרת רובע מסמרים או סיכות את המזונית של הארון, חשוב מאוד לפלס את הארון תחילה. כמו גם יש לעשות זאת אך ורק עם מסמרים חדשים, לא מומלץ להשתמש באותם המסמרים.
  3. לאחר זאת יש להתקין חזרה את המסילות, מדפים ומגירות. חשוב לא לשכוח לעשות זאת לפני התקנת הדלתות כדי שלא תצטרכו לעשות עבודה כפולה.
  4. בשלב האחרון יש להתקין את הדלתות הזזה חזרה אל תוך המקום שלהם על המסילה ולעשות כיוונים כדי לקבל סגירה מלאה של הדלתות לצד הדופן.
פירוק והרכבת ארונות בראשון לציון
שלבי ההרכבה של הארון

פירוק והרכבת ארונות האם הארון לא יפגע?

כנותן שירות מקצועי של פירוק והרכבת ארונות, הלקוחות תמיד שואלים אותי אם הארון לא יפגע לאחר פירוק והרכבה מחדש. בסך הכל שאלה די מתבקשת שהתשובה עליה מאוד חדה וברורה, אם בעל מקצוע אמין שמתעסק בזה עושה זאת אין ולא תהיה שום פגיעה בשלמותו של הארון

פעמים רבות הארון גם יהפוך להיות יותר טוב, הכוונה היא שארון שכבר שימש את הלקוח מספר שנים יש בלאי מסויים כמו גב הארון שהתנתק במקום כלשהו או מדפים רופפים או דלתות חורקות, אנחנו בולדי ארונות מתמחים גם במתן שירות של תיקון ארונות הזזה כך שכל הרכבה של ארון אוטומטית כוללת גם תיקון/חיזוק.

מה המחיר של פירוק והרכבת ארונות

סוג ארון מחיר עבודהזמן עבודה
שתי דלתות הזזה 400-500 ₪ 60-90 דקות
שלוש דלתות הזזה 500-600 ₪ 90-120 דקות
ארבע דלתות הזזה  600-800 ₪120-150 דקות

סרטון הדגמה של פירוק והרכבת ארונות בראשון לציון

פירוק והרכבת בראשון לציון עם ולדי ארונות

היי שמי ולדי, אני נגר מקצועי מומחה לפירוק והרכבת ארונות מכל הסוגים, יש לי ניסיון רב שנים בתחום ואני מכיר את כל השיטות הרכבה שרק אפשר לתאר. אני מגיע ללקוחותי מצויד בארגז עם הכלים הכי חדשים כדי להשלים את העבודה על הצד הטוב ביותר

כמו גם ארגז עם חלקי פרזול שונים כך שאם חסר איזה בורג אני ישלים בשמחה. אני נותן שירות בראשון לציון והסביבה כך שאם אתם צריכים בעל מקצוע שיפרק וירכיב לכם ארונות תוכלו לפנות אליי ישירות אם זאת לייעוץ, הצעת מחיר או הזמנת שירות בטלפון 050-267-5248

לקוחות מרוצים

סרטוני הדגמה

ניווט לכל המידע שהיה בדף

תיקונציק

תיקונציק

תיקונציק בעל מקצוע רב תחומי, כזה שיודע לתקן כל תקלה בתוך הבית. לדוגמה לתקן ארון הזזה, לעשות תיקוני צבע בקיר או להחליף מפסק שהפסיק לעבוד. תיקונציק

קרא עוד »
תיקון דלתות ארון הזזה

תיקון דלתות ארון הזזה

תיקון דלתות ארון הזזה כיום אנשים רבים מעדיפים לבחור בארונות הזזה עבור ביתם מסיבות רבות: אופציות עיצוב רחבות יותר, לא משאירים סימנים על הרצפה, לא מרעישים/חורקות, נוח

קרא עוד »
ארון הזזה לא עובד

ארון הזזה לא עובד

ארון הזזה לא עובד ארון הזזה הינו הפתרון המומלץ והמודרני לאחסון בגדים בעידן המודרני. למרות זאת חלק בלתי מבוטל מאנשים שאכן היה בחזקתם ארון הזזה

קרא עוד »
פירוק והרכבת ארונות הזזה

פירוק והרכבת ארונות הזזה

פירוק והרכבת ארונות הזזה עוברים דירה? מתחדשים בארון הזזה חדש? תתחדשו! אנו בולדי ארונות מספקים שירותי פירוק והרכבת ארונות הזזה מקצועיים למעלה מ-10 שנים. אלפי לקוחות

קרא עוד »
דלת הזזה תקועה

דלת הזזה תקועה

דלת הזזה תקועה או חורקת? מה עושים? למי לא קרה שפתאום בלי שום הודעה מוקדמת דלת הזזה של  הארון נתקעת. זה מאוד מבאס במיוחד כשזה מונע גישה

קרא עוד »

פירוק והרכבת ארונות בפריסה ארצית

חץ

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ?
מלא/י פרטים: 

או חייג: 050-267-5248

חץ