הרכבת ארון נעליים

צריכים הרכבת ארון נעליים?

מחפשים בעל מקצוע אמין במחיר שפוי?

אתם מוזמנים להתקשר אלי ליועץ חינם והצעת מחיר

ולדי: 050-267-5248

קניתם ארון נעליים? תתחדשו! ברוב המקרים הארון נעליים יגיע אלייכם ארוז בתוך מספר קרטונים, תלוי בגודל של המוצר. ארונות נעליים ברוב המקרים מגיעים מפורקים לגורמים ולאחר שתפתחו את האריזות תגלו מספר רב של חלקים עם שקית די גדולה של חלקי הפירזול

מכאן יש לכם שתי אפשרויות, אפשרות ראשונה והמומלצת היא להזמין בעל מקצוע שירכיב לכם את ארון הנעליים בצורה מקצועית, הרכבת ארון נעליים נחשבת להרכבה די מהירה והמחיר בהתאם. ואפשרות שניה היא לנסות ולהרכיב לבד, עם יש לכם רקע טכני או ידי זהב אין שום סיבה שלא תצליחו לעמוד במשימה

בין אם בחרתם להזמין שירות או להרכיב לבד, לפניכם מאמר מקיף שיעזור לכם בהרכבה עצמית כולל טיפים חשובים במידה ובחרתם להרכיב לבד, ובנוסף יעזור לכם לבחור בעל מקצוע אמין, תווך מחירים להרכבה במידה ובחרת להזמין שירות.

הרכבת ארון נעליים
ארון נעליים עם דלת מראה

איך מרכיבים ארון נעליים?

ארון נעליים מגיע עם מספר חלקים די גדול ביחס למעמדו כרהיט קטן יחסית. כדי להצליח בהרכבה צריך לעבור את כל שלבי ההרכבה והם:

1. פתיחת האריזה – לפני שמתחילים להרכיב, צריך להשכיב את הקרטון על הרצפה ולפתוח בעדינות את האריזה, לאחר מכן להוציא את כל החלקים ולסדר אותם לפי גודלם כך שתוכלו לראות ולזהות כל חלק, בתוך האריזה תמצוא גם את חבילת הפרזול אותה יש לפתוח ולשפוך את הפרזול לתוך קופסת פלסטיק שתצטרכו להכין מראש. בנוסף בתוך האריזה תקבלו גם חוברת הרכבה שלאיתים קרובות לא ממש ברורה אך בכל זאת תצטרכו לעבור עליה בסבלנות תוך כדי הבנה של כל ההוראות ולאחר זאת להתקדם לשלב הבא.

2. התקנת פרזול – לפני שמתחילים לחבר בין חלקי הארון נעליים צריך קודם להתקין את הפרזול בכל חלק מהארון. בדרך כלל אלו בירגי מחברים שצריך להבריד בעזרת מברגה, מנעולי מחברים שנראים כמו עיגולים עם סימן של + באמצע אותם יש להכניס בעזרת היד רק צריך לשים לב שמכניסים אותם כאשר ה סימן + הוא כלפי מעלה ועל אחד מצלעות הסימן יש חץ אותו יש לשים לכיוון הכניסה של הבורג המחבר. פרזול נוסף שיש להתקין תחילה הוא צירים, תומכי מדפים ומסילות.

3. הרכבת החלקים – כאשר כל הפרזול נמצא על חלקי הארון אפשר להתחיל בהרכבה של כל חלקי הארון נעליים. בדרך כלל ההרכבה מתחילה מאחת הדפנות (לבחירתכם) אליה מחברים את המדפים הקושרים ואת תומכי התחתית, מהדקים הכל בעזרת מברג (פיליפס/שטוח) ואת כל זה מחברים לדופן הנגדית ושוב מהדקים. לאחר זאת יש לסובב את השארון המורכב בעדינות כך שהוא יהיה עם הפנים לכיוון הרצפה לפלס אותו בעזרת פלס ולעבור להתקנת הגב או בשמו השני המזונית, זאת עושים בעזרת פטיש ומסמרים קטנים שמגיעים בחבילת הפרזול של הארון.

4. קיבוע לקיר – השלב הזה קריטי בגלל שלרוב ארונות נעליים נמצאים בכניסה לבית ומשמש את כל אנשי הבית כולל ילדים, ובגלל שארונות נעליים הם ארונות צרים הם פחות יציבים בקלות יכולים ליפול במיוחד עם יש לארון דלת מראה. את הקיבוע צריך לעשות בעזרת דיבלים או ג׳אמבוים כמובן יש צורך לעשות קידחי הכנה לפני.

5. הרכבת הדלתות – השלב האחרון בהרכבת ארון נעליים הוא הרכבת דלתות אותם מחברים לרוב בעזרת צירים יש לשים לב ולחזק את הברגים בחוזקה כדי שהדלת לא תתנתק, בנוסף יש להתקין מגנטים  אותם תמצוא בין חלקי הפרזול תפקידם לשמרו על סגירה הדוקה של הדלת.

*ההסבר מתייחס לארון נעליים סטנדרטי

הרכבת ארון נעליים
ארון נעליים עם תאורה

5 טיפים להרכבת ארון נעליים

לכל סוג ארון יש את הדקויות והניואנסים היחודיים שלו שמומלץ לדעת לפני ההרכבה, לפניכם מספר טיפים שצריך לשים לב עליהם כאשר מרכיבים ארון נעליים:

ארונות נעליים בדרך כלל עשויים מחומר סיבית ואם אין לכם ניסיון בעבודה עם מברגה אתם עלולים לעשות נזק לחלקי הארון. לכן יש לעשות זאת בעזרת מברג כדי להרגיש עם היד. זה לוקח יותר זמן אך בסופו של דבר זה משתלם.

הסטנדרת הוא קיבוע ב 2 מקומות בחלקו העליון של הארון, אך ההמלצה היא לחבר גם בחלקו העליון וגם בחלקו התחתון של הארון בגלל שהקירות בארץ לא הכי חזקים במיוחד בבניינים ישנים, לכן  כדי לא לקחת סיכון יש לקבע אותו ב4 מקומות שונים.

השיטה שבה הכי נוח ונכון להרכיב אקון נעליים היא בשכיבה, אך לפני יש לנקות את המשטח העבודה ואף לשים שטיח קטן שיהווה חוצץ בין הרצפה לארון וימנע סריטות.

בחבילתהפרזולתמצאורגליותקטנותמאודמפלסטיקשמתחברותבעזרתמסמרקטן, רגליות אלו לא יצליחו לשמור על הארון במידה ואתם אוהבים לשפוך מים כחלק מניקוי החדר. מומלץ להתארגן מראש על רגליות יותר גדולות כדי שהארון ישרת אותכם לאורך זמן רב יותר.

הטיפ האחרון הוא לפתוח את האריזה בעזרת ידים בלבד ולא בעזרת סכין, ארונות הנעליים דחוסים במיוחד בתוך הקרטון וכל כניסה של סכין לתות האריזה יכולה לשרוט את חלקי הארון.

מי נותן שירות של הרכבת ארון נעליים?

לרוב ארון נעליים מגיע ללא התקנה, לכן יש צורך בחיפוש אחר בעל מקצוע שיוכל לתת שירות של הרכבת רהיטים. ברשת תוכלו למצוא לא מעט נותני שירות בתחום בינהם הנדימנים, תיקונציקים ועוד. ההמלצה היא לחפש נגר שעוסק בהתקנות כי לו יש יותר ניסיון ואת הכלים המתאים לצורך ביצוע ההרכבה. 

לא פחות חשוב לקרוא ביקורות חיוביות/שליליות על אותו בעל מקצוע, את הביקורות תוכלו לחפש בגוגל תחת החיפוש של השם של בעל מקצוע או שם החברה שלו בצירוף המילה ביקורות. כמו כן יש לבקש הצעת מחיר מראש כדי להשוות מחירים.

אצלנו ב- ולדי ארונות תוכלו להנות ממגוון רחב של שירותים:

תיקון ארונות הזזה

הרכבת ארונות הזזה

פירוק והרכבת ארונות

תיקוני נגרות בבית הלקוח

הרכבת ארון נעליים
הרכבת ארון נעליים

מחיר הרכבת ארון נעליים?

המחיר להרכבת ארון נעליים נא בין 150 ל 250 שח.

כמובן שהמחיר תלוי בגודל ובמורכבות של של הארון שהזמנתם. חשוב לדעת שחלק מבעלי המקצוע גובים תשלום נוסף של 50 – 100 שח על קיבוע של הארון (שלא בצדק) לכן יש לשאול על כך לפני ולוודא שהקיבוע נכלל בתוך המחיר של ההתקנה.

סרטון הדגמה של הרכבת ארון נעליים

הרכבת ארון נעליים עם ולדי ארונות

היי שמי ולדי, אני נגר מקצועי ומומחה לארונות. יש לי ניסיון רב בתחום ההרכבות ואת כל הכלים שצריך כדי להצליח בכל הרכבה. אם אתם מחפשים מתקין מקצועי להרכבת ארון נעליים הגעתם למקום הנכון

אני נותן שירות בפריסה ארצית, כל יום באזור אחר, כך שלא תצטרכו לשלם על המרחק. להזמנת שירות וקבלת הצעת מחיר מדוייקת לעבודה אתם מוזמנים לפנות אליי ישירות בטלפון 050-267-5248

לקוחות מרוצים

סרטוני הדגמה

ניווט לכל המידע של הדף

החלפת בוכנה לדלת מיקרוגל

החלפת בוכנה לדלת מיקרוגל

החלפת בוכנה לדלת מיקרוגל את ארונות המיקרוגל המפורסמים אפשר כבר למצוא כמעט בכל בית בישראל הודות ליתרונות הרבים שלהם: הם נוחים, שקטים ומשווים מראה נקי

קרא עוד »
תיקוני נגרות בדרום

תיקוני נגרות בדרום

תיקוני נגרות בדרום בין אם זה השולחן כתיבה או פינת אוכל האהוב עליהם שנשבר, או כיסא הנדנדה שהסבים העניקו לכם התקלקל – בבקשה אל תתייאשו.

קרא עוד »
ארון הזזה לא עובד

ארון הזזה לא עובד

ארון הזזה לא עובד ארון הזזה הינו הפתרון המומלץ והמודרני לאחסון בגדים בעידן המודרני. למרות זאת חלק בלתי מבוטל מאנשים שאכן היה בחזקתם ארון הזזה

קרא עוד »
מסילות לארון הזזה מחיר

מסילות לארון הזזה מחיר

מסילות לארון הזזה מחיר כיום יותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש ארונות הזזה מסיבות רבות: הנוחות והפונקציונאליות שלהם, אפשרויות עיצוב וידידותיים לשימוש. יחד עם זאת, עם השנים

קרא עוד »
החלפת מסילות בארון

החלפת מסילות בארון

החלפת מסילות בארון ארונות עם דלתות הזזה נחשבים לנוחים יותר לשימוש, בנוסף ארונות אלו נותנים תחושת של יוקרה אצלכם בחדרי השינה. השימוש בארונות אלו באמת

קרא עוד »
תיקון רהיטים בבית הלקוח

תיקון רהיטים בבית הלקוח

תיקון רהיטים בבית הלקוח כמו כל דבר טוב בחיים גם רהיטים בבית צריכים תחזוקה מדי פעם. בעניין הזה האנשים מתחלקים לשני סוגים, כאלה ששומרים על הדברים שלהם

קרא עוד »
תיקונציק

תיקונציק

תיקונציק בעל מקצוע רב תחומי, כזה שיודע לתקן כל תקלה בתוך הבית. לדוגמה לתקן ארון הזזה, לעשות תיקוני צבע בקיר או להחליף מפסק שהפסיק לעבוד. תיקונציק

קרא עוד »

הרכבת ארון נעליים בפריסה ארצית

חץ

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ?
מלא/י פרטים: 

או חייג: 050-267-5248

חץ