איך מרכיבים ארון הזזה

רוצים להבין איך מרכיבים ארון הזזה?

רוצים לראות סרטון הדגמה?

אתם מוזמנים להתקשר אלי ליועץ חינם והצעת מחיר

ולדי: 050-267-5248

מה ההבדל בין הרכבת ארון הזזה לארון עם דלתות רגילות?

מקובל לחשוב שארונות הזזה קשה להרכיב לעומת ארונות פתיחה, בדיוק בגלל זה לא כל איש טכני ירצה לקחת על עצמו עבודה שכזאת. כדי להרכיב בצורה תקינה ארון הזזה דרוש ניסיון מקדים וגם שיטות עבודה נכונות. ישנם מספר הבדלים בולטים של הרכבת ארון הזזה לעומת ארונות רגילים והם:

  1. שיטת הרכבהארון עם דלתות רגילות אפשר להרכיב בשתי שיטות עמידה ושכיבה, ארונות הזזה יש להרכיב אך ורק בעמידה בגלל שבארון הזזה לא כל הדפנות באותו הרוחב.
  2. דלתות כבדותבדרך כלל בארונות הזזה הדלתות מאוד כבדות לעומת דלתות פתיחה רגילות לכן אם אין ניסיון דרוש לכך יהיה מאוד קשה להתקין את הדלתות לבן אדם אחד.
  3. פרזול שונהאם בארונות פתיחה ישנם צירים שתופסים את הדלתות אז בארונות הזזה יש מנגנוני הזזה ומסילות שתופסים את הדלתות.
איך מרכיבים ארון הזזה
התקנת דלתות בארון הזזה

על מה חשוב לשים לב כשמרכיבים ארון הזזה?

ארונות הזזה קשה להרכיב כבר בטח שמעתם, אך כמובן שזאת לא משימה בלתי אפשרית. כמרכיב ארונות הזזה מקצועי אני מוכן לשתף את הדקויות שיש לשים אליהן לב כאשר מרכיבים ארון הזזה.

  1. פילוסהחלק הכי קריטי הוא לפלס את הארון לפני שמרכיבים את גב הארון. אם הארון לא יהיה מפולס כמו שצריך הדלתות לא ישבו טוב על המסילות ולא יסגרו עד הסוף.
  2. מסילותיש להתקין את המסילה התחתונה בצורה נכונה כך שהדלתות לא יוכלו לרדת ממנה, כמו כן יש להתקין תומך בין המסילה לרצפה כדי שתחתית הארון לא תקרוס בגלל משקל הדלתות.
  3. מנגנוני הזזהיש מגוון רחב של מנגנוני הזזה, ישנם כאלה שחזקים כמו ברזל וישנם סוגים מאוד שבירים, יש לשים לב כאשר משחילים את הדלתות לתוך המסילות שהמנגנונים נכנסים בדיוק לפס שלהם אחרת הגלגלים עלולים להישבר. במידה ומשהו נשבר בעת הרכבת תוכלו להזמין ששירות של תיקון ארון הזזה מקצועי אצלנו בולדי ארונות.
איך מרכיבים ארון הזזה
התקנת מסילות בארון הזזה

שלבי הרכבת ארון הזזה

כדי להצליח במשימה לא פשוטה כמו הרכבת ארון הזזה יש לבצע את העבודה בצורה מסודרת שלב אחר שלב:

שלב ראשון – הרכבת של שלד הארון, צריך לחבר בעזרת מנעולים את המדפים הקושרים לדפנות הארון. יש לעשות זאת תוך שמירה על האיזון של הארון כדי שלא יפול.

שלב שני – פילוס וחיבור גב הארון, כדי שהארון יהפוך ליציב יש למסמר את גב הארון בעזרת רובה סיכות או מסמרים. יש לעזות זאת רק לאחר שהארון מפולס.

שלב שלישי – התקנת מסילות, יש לחבר את המסילה העליונה ואת המסילה התחתונה כמו גם את הספולרים. יש לעשות זאת בצורה ישרה כדי שהדלתות יזוזו בצורה תקינה.

שלב רביעי – חיבור מדפים, יש להכניס את כל מדפי הארון, מוט טלייה ומגירות. חשוב לעשות זאת רק כאשר הארון ממוקם במקום המיועד, אין להזיז את הארון כאשר המדפים עליו.

שלב חמישיהתקנת דלתות, יש להכניס את הדלתות בצורה זהירה לתוך המסילות ולכוון את מנגנוני הזזה. יש לשים לב שהמנגנונים תקינים כדי למנוע בעיות בעתיד.

סרטון הדגמה איך מרכיבים ארון הזזה בצורה מקצועית

איך מרכיבים ארון הזזה? ולדי ארונות

היי שמי ולדי, אני נגר מקצועי! ההתמחות שלי בארונות הזזה, אני מפרק מרכיב ומתקן את כל סוגי הארונות, לא פעם פונים אליי לקוחות שלאחר מעבר דירה המובילים לא הרכיבו טוב את הארונות או שבכלל לא הרכיבו בגלל תירוצים בסגנון ״הארון ישן מידי״, ״זה לא יכנס פה בגובה״, ״הרצפה עקומה״ וכו׳.

כמובן שכל התירוצים האלו הם שטויות במיץ עגבניות. שורה תחתונה כל ארון אפשר להרכיב כל מה שדרוש לכך זה ניסיון. אני נותן שירות בפריסה ארצית כל יום באזור אחר, לקבלת הצעת מחיר והזמנת שירות תוכלו לפנות אליי ישירות בטלפון 050-267-5248 ישמח לעמוד לשירותכם.

לקוחות מרוצים

עבודות לפני ואחרי

פירוק ארון לפני
דלתות הזזה לארון אחרי
פירוק ארון לפני
תיקון ארונות הזזה אחרי

סרטוני הדגמה

ניווט לכל המידע של הדף

החלפת בוכנה לדלת מיקרוגל

החלפת בוכנה לדלת מיקרוגל

החלפת בוכנה לדלת מיקרוגל את ארונות המיקרוגל המפורסמים אפשר כבר למצוא כמעט בכל בית בישראל הודות ליתרונות הרבים שלהם: הם נוחים, שקטים ומשווים מראה נקי

קרא עוד »
מנגנון לדלתות הזזה לארונות

מנגנון לדלתות הזזה לארונות

מנגנון לדלתות הזזה לארונות בכל רחבי הבית שלנו אנחנו משתמשים במנגנונים שונים לדלתות הזזה, בין אם זה לארונות מטבח, מגירות או  מנגנון לתיקון דלתות הזזה לארונות. אך מה

קרא עוד »
תיקון דלת הזזה לשירותים

תיקון דלת הזזה לשירותים

תיקון דלת הזזה לשירותים דלתות הזזה הינם דלתות היושבות על מסילות ונעות לרוחב הקיר ומהוות פתרון נהדר לחללים קטנים או חללים עם בעיות נגישות. בשנים

קרא עוד »
תיקוני נגרות בדרום

תיקוני נגרות בדרום

תיקוני נגרות בדרום בין אם זה השולחן כתיבה או פינת אוכל האהוב עליהם שנשבר, או כיסא הנדנדה שהסבים העניקו לכם התקלקל – בבקשה אל תתייאשו.

קרא עוד »
הרכבת ארון 4 דלתות

הרכבת ארון 4 דלתות

הרכבת ארון 4 דלתות יכולה ללא ספק להיות משימה מורכבת שלא כל אחד יצליח לבצע בצורה מקצועית. כדי להרכיב ארון נכון דרוש ידע בנגרות, חוש

קרא עוד »
פירוק ארון בגדים

פירוק ארון בגדים

פירוק ארון בגדים עוברים דירה? מוכרים ארון? זקוקים לשירותי פירוק ארון בגדים? הגעתם למקום הנכון לכך!  חברת ולדי ארונות מספקת שירותי פירוק ארונות בגדים מקצועי ואמין.  לרשותנו

קרא עוד »
ארון הזזה נתקע

ארון הזזה נתקע

ארון הזזה נתקע ארונות הזזה ידועים כארונות שנוחים לאחסון בגדים בחדרי שינה של רובנו. אך לפעמים יש מצב לא נעים שארון הזזה נתקע פתאום ואי

קרא עוד »
תיקון דלתות ארון הזזה

תיקון דלתות ארון הזזה

תיקון דלתות ארון הזזה כיום אנשים רבים מעדיפים לבחור בארונות הזזה עבור ביתם מסיבות רבות: אופציות עיצוב רחבות יותר, לא משאירים סימנים על הרצפה, לא מרעישים/חורקות, נוח

קרא עוד »

הרכבת ארון בפריסה ארצית

חץ

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ?
מלא/י פרטים: 

או חייג: 050-267-5248

חץ