הרכבת ארון בהרצליה

צריכים הרכבת ארון בהרצליה?

ארון חדש? או ארון שהיה מורכב בעבר?

אתם מוזמנים להתקשר אלי ליועץ חינם והצעת מחיר

ולדי: 050-267-5248

הרכבת ארון היא משימה שדורשת ניסיון, ההבדל בין הרכבת ארון מקצועית לחובבנית הוא בפרטים הקטנים, למראית עין אולי לא תזהו מיד את ההבדל אך כאשר תעמיסו בגדים בארון ותתחילו בשימוש בו זה יהיה מבחן התוצאה. 

מדפים נופלים, מגירות קורסות, ארון מתנדנד ועוד הם חלק מתופעות הלוואי של הרכבת ארון חובבנית. לעומת זאת  ארון שהורכב ומשרת אותכם נאמנה שנים על גבי שנים הוא לא רק מוצר טוב הוא גם הרכבה מקצועית!

איזה כלי עבודה צריך כדי להרכיב ארון?

כדי להצליח להרכיב כל ארון, צריך שיהיו לכם מספר כלי עבודה בארגז הכלים. כלי עבודה שיעזרו לכם להתמודד עם הרכבה של כל סוג ארון הם:

מברגה – אני ממליץ על מרגת אימפקת, הביטים שצריך הם ביט פיליפס וביט אלן מספר 4. בעזרת המברגה תוכלו בין היתר בקלות לפתוח ולסגור את צירי הדלתות, לכוון מנגנונים של דלתות הזזה, להרכיב את מסילות הארון ועוד.

מברג פיליפס/שטוח – בעיקרון צריך 2 מכל סוג אבל שונים בגודלם, אחד ארוך לעבודה רצופה ואחד קטן למקרה שהמברג הארון לא נכנס. בעזרת מברג אפשר לחבר או לנתק את המנעולים שבין דפנות הארון והמדפים הקושרים.

חולץ סיכות/מסמרים – זהו הכלי הכי חשוב שיש לי בארגז הכלים. קשה למצוא אותו בחנויות של כלי עבודה אבל מי שמחפש מוצא. בעזרת הכלי הזה אפשר להוציא את הסיכות הישנות מהדיקט של הארון בארונות סיבית הסיכות יוצאות בקלות אך בארונות סנדוויץ או מ.די.אפ אפשר להוציא אותם רק בעזרת חולץ.

פטיש – כאן גם צריך שני סוגים אחד פלסטיק או גומי ואחד ברזל. בעזרת פטיש הברזל אפשר למסמר את גב הארון כמו גם למסמר את הסגירות שלו. בעזרת פטיש פלסטיק תוכלו לעשות כול דבר שדורש מכה בצד החיצוני של פנים הארון בלי להשאיר סימנים של מכה.

רובה סיכות / רובה מסמריםאני מעדיף רובה מסמרים, אך כל אחד ומה שנוח לו. בעזרת רובה מסמרים אפשר למסמר את גב הארון בקלות יתרה. זהו אחד מהכלים שמקצר את זמן ההרכבה של הארון משמעותי ונוח במיוחד להרכיב בעזרתו ארונות בשיטת עמידה.

אצלנו בולדי ארונות תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים לארונות ובינהם שירות של הרכבת ארונות הזזה מקצועי שיתן לכם פתרון עם אין בידייכם את כל הכלים שצויינו למעלה.

כלי עבודה להרכבת ארון
כלי עבודה להרכבת ארון

איך מרכיבים ארון קיר?

ארונות קיר הם ארונות שמחוברים בעזרת לייסטים לתקרה של החדר ולאחד הקירות. הלייסט שהוא בעצם הסגירה מיועד לשמור על כך שלא יכנס אבק משום צד או פתח. בעזרת הלייסטים ביחד עם סיליקון סוגרים הרמטית את הארון מכל צדדיו. שלבי ההרכבה של ארון קיר:

הרכבת שלד הארון – את השלד מרכיבים בעמידה חיבור דפנות הארון והמדפים הקבועים בדרך כלל מתבצע בעזרת ברגים ארוכים. יש לעשות בזהירות וסבלנות רבה בגלל שארונות קיר הם גבוהים במיוחד.

חיבור הגב – חיבור גב הארון צריך לעשות בעזרת עמידה על סולם או כיסא תלוי בגובה שלכם לאומת הגובה של הארון. את הגב יש למסמר בצורה ישרה רק לאחר פילוס הארון.

חיבור מגירות ומדפים – תחילה יש לחבר את המסילות על דפנות הארון בגובה המתאים ובמקבילות מירבית. לאחר זאת יש להכניס את המגירות ולוודא שיש פתיחה וסגירה נקיה בלי נפילות או רעשים. לאחר זאת יש להניח את המדפים על תפסני המדף שנמצאים על דפנות הארון.

התקנת הדלתות – בארונות קיר מודרניים בדרך כלל מותקנות דלתות מסוג הזזה לכן יש צורך תחילה לחבר את המסילות ורק אז להתקין את הדלתות כך שכל המנגנונים יכנסו לתוך החריצים של המסילות. לאחר זאת יש לכוון את המנגנונים כך שכל דלת תייצר סגירה מלאה כלפי הדופן אלייה היא מוצמדת כמו גם יש להתחשב בכיוונים במנגנוני טריקה השקטה.

חיבור סגירותזהו השלב האחרון בהרכבה, לאחר שמיקמתם את הארון יש לחבר את הסגירות בעזרת סיליכון לבן או שקוף וגם בעזרת רובע מסמרים עם מסמרים בלי ראש.

עם הרכבתם ארון קיר ומשהו לא הלך חלק, התפקשש והארון נשאר לא במצב תקין, אתם מוזמנים להזמין שירות של תיקון ארון הזזה אצלנו ב- ולדי ארונות ולהנות משירות אמין ומקצועי.

הרכבת גב הארון

מחירון הרכבת ארונות:

 סוג ארון

מחיר הרכבה

זמן הרכבה
ארון פתיחה 2 דלתות

200 ₪

30-60 דקות 
ארון פתיחה 3 דלתות

250 ₪

 40-60 דקות
ארון פתיחה 4 דלתות

300 ₪ 

 60-80 דקות
ארון פתיחה 5 דלתות

350 ₪

60-90 דקות 
ארון פתיחה 6 דלתות

400 ₪

80-120 דקות 
ארון הזזה 2 דלתות

300 ₪

60-90 דקות 
ארון הזזה 3 דלתות

400 ₪

80-120 דקות 
ארון הזזה 4 דלתות

500 ₪

120-140 דקות 

 

סרטון הדגמה של הרכבת ארון בהרצליה

הרכבת ארון בהרצליה עם ולדי ארונות

היי שמי ולדי אני נגר מקצועי ומומחה לארונות. יש לי ניסיון רב שנים בתחום הארונות. כמו לכל בעל מקצוע שמכבד את עצמו גם לי יש עמוד עם המלצות מלקוחות שהקדישו מזמנם היקר כדי לתת ביקורת על השירות שקיבלו. אני נותן שירות מקצועי בפריסה ארצית. כדי לקבל הצעת מחיר או להזמין שירות תוכלו לפנות אליי ישירות בטלפון 050-267-5248

לקוחות מרוצים

סרטוני הדגמה

הרכבת ארון עולה בין 150 ל 400 שח תלוי בגודל של הארון.

משך הרכבת ארון סטנדרטי בין שעה לשעתיים לארון חדש.

להכין את החדר כך שיהיה מספיק מקום להרכבה ולהכניס לשם את כל חלקי הארון.

אין דבר אפשר לתקן לפרק ולהרכיב אותו בחזרה.

ניווט לכל המידע של הדף

הרכבת ארון 4 דלתות

הרכבת ארון 4 דלתות

הרכבת ארון 4 דלתות יכולה ללא ספק להיות משימה מורכבת שלא כל אחד יצליח לבצע בצורה מקצועית. כדי להרכיב ארון נכון דרוש ידע בנגרות, חוש

קרא עוד »
תיקונציק

תיקונציק

תיקונציק בעל מקצוע רב תחומי, כזה שיודע לתקן כל תקלה בתוך הבית. לדוגמה לתקן ארון הזזה, לעשות תיקוני צבע בקיר או להחליף מפסק שהפסיק לעבוד. תיקונציק

קרא עוד »
תיקון דלתות ארון הזזה

תיקון דלתות ארון הזזה

תיקון דלתות ארון הזזה כיום אנשים רבים מעדיפים לבחור בארונות הזזה עבור ביתם מסיבות רבות: אופציות עיצוב רחבות יותר, לא משאירים סימנים על הרצפה, לא מרעישים/חורקות, נוח

קרא עוד »
החלפת גלגלים בארון

החלפת גלגלים בארון

החלפת גלגלים בארון לפעמים קורה שדלתות של ארון הזזה לא עובדות בצורה תקינה, כדי להבין למה זה קורה צריך להבין איך בעצם הדלתות עובדות. לכל

קרא עוד »
תיקון רהיטים בבית הלקוח

תיקון רהיטים בבית הלקוח

תיקון רהיטים בבית הלקוח כמו כל דבר טוב בחיים גם רהיטים בבית צריכים תחזוקה מדי פעם. בעניין הזה האנשים מתחלקים לשני סוגים, כאלה ששומרים על הדברים שלהם

קרא עוד »
תיקון ארונות קיר

תיקון ארונות קיר

תיקון ארונות קיר ארונות קיר כוללים בתוכם מגוון רחב של סוגי ארונות ובשנים האחרונות הם תופסים פופולאריות רבה הודות ליתרונות הרבים שלהם: העיצובים הרבים שהם מגיעים

קרא עוד »
חידוש ארונות הזזה

חידוש ארונות הזזה

חידוש ארונות הזזה ארון הזזה הוא אומנם פריט שאנחנו כמעט לא מחליפים, אבל אם יתעורר בנו חשק לעצב מחדש את החלל יש לנו מספר אפשרויות

קרא עוד »

הרכבת ארון בפריסה ארצית

חץ

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ?
מלא/י פרטים: 

או חייג: 050-267-5248

חץ